Firma SystemyIT.pl Szuka pracowników!!
Specjalizujemy się w sprzedaży, wdrażaniu i utrzymaniu systemów ERP jak też w świadczeniu usług wsparcia informatycznego.

Aktualnie poszukujemy:


Specjalistów ds. wsparcia informatycznego i wdrożeń

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie i realizacja zgłoszeń serwisowych wraz z opisem wykonanych czynności.
  • Udzielanie zdalnego wsparcia informatycznego (telefonicznie, internetowo).
  • Udzielanie bezpośredniego wsparcia informatycznego i technicznego w siedzibie klienta.
  • Instalacja i konfiguracja systemów COMARCH ERP, WINDOWS , OFFICE
  • Konfiguracja drukarek, skanerów , dysków sieciowych ..
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego z zakresu używania systemów COMARCH ERP

Wymagania

  • Znajomość systemu COMARCH ERP OPTIMA lub innych systemów do zarządzania firmą.
  • Znajomość baz danych MS SQL
  • Doskonała znajomość systemów z rodziny MS WINDOWS , OFFICE (obsługa, instalacja, konfiguracja)
  • Umiejętność konfiguracji sieci WAN, LAN, WI-FI
  • Mile widziane wykształcenie wyższe o profilu technicznym (informatyka, elektronika, telekomunikacja)
  • Doświadczenie w zakresie świadczenia usług IT
  • Bardzo dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego
  • Znajomość zagadnień związanych z marketingiem internetowym
  • Zdolności analityczne
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne
  • Chęć zdobywania wiedzy i ciągłego doskonalenia się
  • Prawo jazdy (mile widziany własny samochód , który przyniesie dodatkowy przychód)

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie , do 100zł brutto /godzinę w zależności od umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Możliwość używania własnego samochodu i rozliczania przejazdów
  • Elastyczny czas pracy (możliwość pracy zdalnej)

Oferty (CV, list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres praca@systemyit.pl

Prosimy o załączenie klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz.883)”.