Uruchamianie i konfiguracja wirtualnych central telefonicznych w internecie
Dzięki wykorzystaniu central telefonicznych w Internecie możliwe jest stworzenie profesjonalnego i wygodnego w użytkowaniu systemu obsługi biura Twojej firmy.
Przy pomocy tej technologii możemy uzyskać scalenie systemu komunikacji w firmie. Fax internetowy, poczta głosowa, nagrywanie rozmów pomiędzy osobami w różnych miastach – to tylko niektóre z funkcji, które pomogą nadać komunikacji w Twojej firmie nowy wymiar.
Główne zalety posiadania centrali telefonicznej w Internecie:
- możliwe szybsze uzyskanie połączenia z oczekującym klientem bądź pracownikiem,
- brak konieczności zakupu sprzętowej centralki telefonicznej (niższe koszty),
- duże możliwości dostosowania systemu pod klienta.
Wychodząc naprzeciw wymaganiom naszych klientów oferujemy usługę uruchamiania oraz wstępnej konfiguracji wirtualnych central telefonicznych w Internecie.
W zależności od potrzeb naszych klientów proponujemy różne rozwiązania i dopasowujemy je do systemu aktualnie działającego w ich firmie.