Szkolenie COMARCH ERP OPTIMA Konfiguracja programu

Gdy już został zainstalowany program, czas na jego konfigurację. Jeżeli nie posiadasz jeszcze zainstalowanego programu – zobacz stronę: Szkolenie COMARCH OPTIMA – Pobranie i instalacja programu

W pierwszej kolejności wskazujesz połączenie do zainstalowanego serwera baz danych MSSQL,  jeżeli program był instalowany w wersji wraz z serwerem SQL to domyślny adres serwera to:

NAZWA TWOJEGO KOMPUTERA\OPTIMA

Po wskazaniu serwera SQL zostanie utworzona baza konfiguracyjna, która odpowiedzialna jest za dane dotyczące parametrów systemu i jego użytkowników.
Kolejnym krokiem jest utworzenie bazy Firmowej, która przetrzymuje dane dotyczące zdarzeń i dokumentów w naszej firmie.

Podczas logowania do utworzonej bazy, możesz wybrać moduły (cennik modułów comarch erp optima) z których chcesz korzystać:

Wybór modułów COMARCH OPTIMA

Po pierwszym zalogowaniu do systemu uzupełniamy dane teleadresowe naszej firmy. Dane te będą drukowane w nagłówkach dokumentów.

Następnym krokiem jest dodanie naszego konta bankowego – Rejestru bankowego.
Po jego dodaniu zostanie z nim powiązana forma płatności PRZELEW – dzięki czemu na fakturach pojawi się numer naszego rachunku bankowego.

Jeżeli potrzebujesz indywidualnych szkoleń – możemy to zorganizować zdalnie na Twoim komputerze (szybko i wygodnie) lub stacjonarnie w naszej lub Twojej siedzibie.
Jesteś zainteresowany/a napisz:
krzysztof.dubowski@systemyit.pl

 Następne Wystawienie faktury ->

<- Poprzednie szkolenie COMARCH OPTIMA – Pobranie i instalacja

 

Rate this post