Odzyskanie zapomnianego hasła do programu Płatnik to częsty problem.
Uciążliwa konieczność zmiany hasła w płatniku jest częstą przyczyną „zaniku pamięci” użytkownika. Bardzo często zdarza się, że hasło do logowania w płatniku zostaje zapomniane.
Jak więc odzyskać hasło w płatniku i zwiększyć jego ważność aby już nie było konieczności jego zmiany?
Poniżej film z instrukcją – Jak odzyskać zapomniane hasło do płatnika:
Pomożemy odzyskać Twoje hasło w ciągu kilku min.
Połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i zweryfikujemy problem.
Koszt usługi – 100zł netto.
Po opłaceniu napisz do nas na CZACIE
Po wystawieniu opinii napisz do naszego konsultanta na „CZACIE”
W pierwszej kolejności zajmiemy się odzyskaniem hasła do logowania do płatnika, z pomocą przyjdzie nam darmowy program Koala Ratownik:
Po jego uruchomieniu wystarczy wpisać numer wersji Płatnika i w wyniku otrzymamy interesujące nas hasło do Płatnika.
Płatnik wymaga zmiany hasła co 30 dni , jak zmienić ważność hasła?
Aby zmienić ważność hasła Płatnika i zapomnieć o jego odzyskiwaniu należy zmienić wpis w rejestrze systemu windows. Do edycji rejestru windows używamy polecenia regedit. Możemy uruchomić polecenie naciskając przycisk [WINDOWS]+[R] , czyli polecenie uruchom i w oknie otwórz wpisujemy polecenie : regedit
Następnie szukamy gałęzi:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\wersja płatnika\Parametry\LimitHasla
Dla płatnika w wersji 10.01.001 dla zmiany ważności hasła będzie to ścieżka:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.01.001\Parametry
Zmieniamy wartość LimitHasla (klikając dwa razy myszką) i wpisujemy np 3000 dni.